Min 'cancan-resa'! (bröstcancer)

Det närmar sig...
Lite tid har förflutit...
 
Jag har hunnit med en resa till England med min son. Vi besökte 2 av mina vänner där + en healer som jag gick kurser för på 90-talet - Matthew Manning. 🙂
Det mesta gick bra även om jag hade stunder/dagar då jag var extra trött. Jag fick också laga en tand akut samma morgon som vi skulle ta flyget! 😲 Och så glömde jag kvar min mobil i Devon 😏... men förutom det så gick det hela över förväntan! 
 
Tablettkuren är nu klar sedan en vecka och på torsdag ska jag opereras. 
Jag kommer berätta i ett annat inlägg om hur jag förhållit mig till detta faktum att jag nu ska opereras och ta bort det som återstår av tumören + några lymfkörtlar, men just nu har jag lyckats ingjuta ett sorts lugn inombords och en tillit till det som sker och vill helst inte tänka mer än nödvändigt på vad som väntar utan bara vara här och nu.
Tumören hade iaf minskat med hälften - minst. Jag är så tacksam att jag svarat bra på medicineringen. Vilket också innebär att mindre av bröstet behöver tas bort. 💖
Man får ta fasta på det positiva.
 
Under några dagar har jag nu varit hundvakt till en söt liten hund som heter Saga. Hon ger mig något annat att fokusera på och är så söt och tillgiven! 💕
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress